Pages

::Pembaca Setia::

Discover what healthy living is all about :)

Selasa, 3 September 2013

NAJATIKAH kini kembali! :)

Assalamualaikum...

Lama sangat rasanya blog ni berhabuk.....maaf la yer....Saya sangat-sangat tak sempat nak update blog...hehe...
Jujur saya katakan, saya sangat-sangat rindu untuk menulis...tapi tak berkesempatan...alhamdulillah, sekarang dah ada internet di rumah, jadi mudahlah untuk saya online memanjang...haa...online untuk perkara bermanfaat yer...bukan perkara-perkara lagha...hehe


Kalau dihitung-hitung, hampir dua tahun lamanya saya mengabaikan blog ni...sayang sangat...almaklum, lepas saja grad dari Universiti Teknologi Petronas awal tahun lepas, saya terus saja menyepi...Alhamdulillah...lepas saja grad, saya dapat meluangkan masa dengan family lebih kurang 2 bulan lebih...lepas tu ditawarkan bekerja di syarikat tempat saya praktikal dulu... :)


Kat mana tu...?Mana lagi kalau bukan di Terengganu... :)Saya bekerja selama setahun di Kerteh, Terengganu...Start dari bulan Mei tahun lepas, sampai lah ke bulan April tahun 2013...dan apa yang berlaku selepas bulan April tu...? Kontrak saya dengan Syarikat pun dah tamat, jadi saya mengambil keputusan untuk berehat di rumah...mana taknya, sejak dari sekolah rendah asyik belajor je kerjanya...penat otak ni....rasa nak berehat pulak...hihi...


Ada kisah di sebaliknya....tunggu update seterusnya ok! ;)


Kenangan masa Final Year dengan Supervisor Final Year Project & kawan-kawan :)



Kenangan masa konvo Oktober 2012 bersama mama & papa :)


Eh....ni gambar masa bila pulak.....hehe... :P nanti saya sambung ceritanya ok!

Till then....wassalam.... :)

Nah....kata-kata hikmah istimewa untuk rakan pembaca setia blog saya....

Tiada ulasan: